Vrednost socialnih mrež: Facebook vodi

Vrednost socialnih mrež Socialne mreže so, poleg iskalnikov, še vedno najbolj obiskane spletne strani. Med prvimi dvajsetimi spletišči je po Alexi sta dve čisti socialni mreži, in še štiri strani, ki med ostalim ponujajo tudi socialno mreženje (npr. Youtube, Blogger, WordPress).

Koliko pa imajo te strani oglaševalskega potenciala in torej, koliko so vredne, so se potrudili izračunati pri Techcrunch.

Predstavljam, kaj so ugotovili.

Najprej, na kratko, metodologija. Uporabnike se najprej obteži (ponderira) z vrednostjo oglasnega trga v državi iz katere prihajajo. Primer: oglaševalski kolač ZDA je ocenjen na 25,2 miliarde dolarjev (po PriceWaterhouseCoopers), če to razdelimo na število uporabnikov interneta v ZDA (po Comscore 191 miljonov), potem je en ameriški uporabnik socialne mreže “vreden” 132USD. Mimogrede, s tem rezultatom se američani uvrščajo na četrto mesto za angleži 213$, avstralci 148$ in danci (!) 144$.

Na ta način se torej točkuje in razdeli deleže 27 najbolj obiskanih socialnih mrež. Rezultate skupnega kolača lahko vidite v zgornjem grafu (ki si ga s klikom lahko približate).

Kot vidite, je na prvem mestu Facebook, ki je nedavno prehitel dolga leta vodilni Myspace, sledi ta pa jim Bebo in Twitter (ki, mimogrede, in ravno klasična stran za socialno mreženje).

Če zdaj vzamemo, da je Facebook vreden 10 miliard $, kakor so ga ovrednotili pri Ruskem DST, po tem lahko iz tega hitro izračunamo, koliko so vredne ostale socialne mreže. Rezultate si oglejte spodaj:

Vrednost socialnih mrež Vir: TechCrunch

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.