Ona on, zgodba o uspehu?

Portal Ona On je najbolj znan in tudi medijsko izpostavljen zmenkarski portal v Sloveniji. Njegovo uporabo samskim priporočajo celo nekateri medijski zvezdniki in nenazadnje znan pshoterapevt dr. Zoran Milivojevič. Po drugi strani pa je Ona On predmet debate na mnogih forumih. Tam so večinoma izpostavljene zgodbe, ki niso tako uspešne. Ženske pogosto jamrajo o tem, da so moški večinoma zainteresirani le za avanture, medtem ko se moški pritožujejo, da je na portalu kup žensk z zelo čudaškimi zahtevami. Kakšna je torej resnica?

Preberi tudi: Avanture in zmenkarije na slovenskem spletu

Kako sploh deluje portal Ona on?

Kljub temu, da na vstopni strani piše “Pridruži se brezplačno”, je storitev, ki jo nudijo plačljiva. Brezplačno lahko le brskate po anonimnih profilih. Če pa hočete z nekom stopiti v stik, morate najprej plačati članarino. Ta za en mesec znaša nekaj čez trideset evrov, za daljša obdobja pa imate količinske popuste. Glede na to, koliko zaslzužite, je to lahko veliko ali malo denarja. Zaposlene samsle osebe s tem zneskom ne bi smele imeti problema, saj kakršnakoli druga oblika družabnosti prav tako stane, pa naj bo to pijača v lokalih, vstopnina v klubih in na koncertih ali članarina v fitness klubih.

Portal skrbi za vašo anonimnost dokler se sami ne odločite, da boste svojo identiteto izbrani osebi razkrili. Z nekom, ki vam je všeč lahko stopite v stik preko zasebnih sporočil, klepetalnice ali videoklepeta. Na začetku so ponavadi bolj zanimiva sporočila in klepet, v kasnejših fazah spoznavanja pa tudi videoklepet. Na koncu, če je vse v skladu s pričakovanji, se dogovorite za zmenek.

Uradni video o delovanju portala Ona On

Toda to je le spletni del delovanja. Posebnost portala je, da poleg spletnih storitev organizira tudi srečanja v živo, ki jim pravijo spoznavni dogodki. Ti so zelo raznoliki: od plesnih tečajev in praznovanj, do hribovskih pohodov in predavanj.

Veliko število uspešnih zvez na Ona On

Portal Ona On se rad pohvali s tem, kar sami imenujejo “zgodba o uspehu”. Gre za pare, ki se spoznajo s pomočjo portala in začnejo resno skupno življenjsko pot. Po navedbah Playboja in nekaterih drugih medijskih partnerjev portala, naj bi v letu 2018 nastalo 1.434 novih parov od skupno 45.900 novih uporabnikov. Čisto matematično lahko izračunamo, da je povprečna možnost za uspeh nekaj več kot šest odstotna, kar je precej opogumljajoča številka.

Ta preprosta matematika pa nam pove tudi, da je na portalu ostalo brez partnerja 43.032 oseb, če pri tem ne štejemo še vseh starih profilov (skupno jih je namreč čez 177.000). To je precej veliko število, med katerimi je verjetno kar nekaj takih, ki so nezadovoljni ali pa so imeli negativne izkušnje. Med njimi je tudi nekaj tistih, ki te izkušnje delijo na različnih forumskih platformah in socialnih omrežjih.

Kaj pa kvaliteta?

Ustanovitelj portala Luka Kogovšek je za Dnevnik povedal, da so zveze, ki se začnejo preko spleta trdnejše od običajnih in manj nagnjene k ločitvam. Konkretnih raziskav na to temo ni navedel in verjamemo lahko, da je g. Kogovšek vsaj do neke mere pristranski v tem mnenju. Ne glede na to pa je obrazložitev, zakaj naj bi bilo tako racionalna. Prvi stik se na spletu namreč vzpostavi mimo telesa. Natanko o tem pa je Regrat Magazin pisal že leta 2004 v prispevku Duša in telo.

Ker se na portal Ona On pogosto prijavljajo osebe, ki iščejo predvsem avanture (po besedah g. Kogovška v prej omenjenem intervjuju 50% moških išče predvsem seks), so lastniki ugotovili, da njihova storitev na račun tega zgublja na kvaliteti. Da bi vsaj delno rešili ta problem so ustanovili portal Urgenca, kamor prestavljajo te vrste člane in s tem zaščitijo tiste, ki imajo pri iskanju zmenkov resnejše namene.

Mesečna članarina ima tukaj trojno vlogo. Prva je seveda povsem komercialne narave: 50.000 članov mesečno prinese 1,5 miliona evrov prihodka. Druga je v tem, da odganja najbolj neresne člane, saj si le redki lahko privoščijo, da bi plačali 30 EUR na mesec zgolj z namenom trolanja. Tretja pa je, da s plačilom – vsaj do lastnika storitve – niste več anonimni. To pa odganja prevarante najrazličnejših vrst, od prodajalcev megle, do izkoriščevalcev in izsiljevalcev. Toda pozor: to še ne pomeni, da ste lahko naivni ali povsem zaupljivi do nekoga, samo zato ker ste ga spoznali na Ona On. Osnovna pravila varne spletne komunikacije je vedno pametno upoštevati.

Vse kaže, da se lastniki portala Ona On dobro zavedajo unikatne pozicije, ki jo imajo v Sloveniji in da želijo svojim članom omogočiti čim boljšo storitev in s tem obdržati konkurenčno prednost, ki so si jo z leti pridobili. Osebno sem mnenja, da njihov angažma pri razvoju storitve, ki je stopila izven spletnega okvira, presega zgolj željo po dobičku, kar je v današnjih časih nadvse pohvalno.

Viri

Naslovna slika: Pexels